• Prinsjesdag MAGTALKS,
    Met Van Bommel, CED, Google, agile cooking en Charles Groenhuijsen.
    Lees het verslag >
  • Omnichannel Integration layer
    OIL, de flexibele software integratie laag waarmee retailers snel nieuwe e-commerce processen opzetten.
    Magnus & OIL >

    product- en prijsmanagement | PIM | order management | pick up in store proces | retouren management | voorraad management
  • SAP Business Planning & Consolidation
    Wilt u meer grip op het budgettering-, forecasting- en consolidatieproces en sneller de juiste beslissingen kunnen nemen? Magnus heeft een indrukwekkend track record met SAP Business Planning & Consolidation.
    SAP BPC >
  • SAP Management of Change
    Wilt u uw wijzigingenbeheer gecontroleerd en gestructureerd uitvoeren? Maak kennis met de Management of Change oplossingen van Magnus.
    SAP MoC >
ONZE LAATSTE TWEETS
ONS LAATSTE NIEUWS
  • 2 Maart: Magnus bij Helix career event in Utrecht

    09/02/2017

    Nieuwsgierig naar het werk als consultant? En studeer je aan de Innovation Management faculteit in Utrecht? Kom dan naar de opening van de Helix Carrièremaand 2017 op donderdagavond 2 maart. » Meer

  • SAP Recognized Expertise Partnership EAM en PLM geprolongeerd

    19/12/2016

    SAP houdt zijn partners graag scherp, daarom worden de SAP Recognized Expertise Partnerships jaarlijks opnieuw geijkt. Alleen bij voldoende gecertificeerde consultants en positieve klantreferenties wordt de benoeming opnieuw toegewezen. We zijn dan ook trots te kunnen melden dat we onze benoeming mogen prolongeren. » Meer

  • CED Repair: Een agile business model op een toekomstbestendig platform

    12/12/2016

    Schadespecialist CED zit volop in de digitale transformatie. Een recente ontwikkeling waarop wordt ingespeeld is dat herstel in natura kan concurreren met het uitbetalen van schades. Nieuwe multi-device technologie en slimme digitale claimsprocessen worden gecombineerd. Een innovatief insurance businessmodel dat CED – onder de naam CED Repair- samen met Magnus in drie maanden vorm heeft gegeven. André van Vuuren, operationeel manager, vertelt hoe CED Repair van ambitieus idee is gekomen tot een succesvolle nieuwe dienstverlening. » Meer

  • » Alle nieuwsberichten