Magiel Tak

“De beste voedingsbodem voor verbeteringen: breng mensen tot elkaar.”

Magiel Tak is senior managing consultant bij Magnus Red. Hij heeft meer dan 10 jaar ervaring in het verbeteren van dienstverlening aan klanten. Magiel voerde veel opdrachten uit in de media, onder meer voor Telegraaf, Sanoma, Kluwer en Reed Business. Ook hielp hij organisaties als Endemol, Kabel Noord en HBO. Met empathie en diepgaande kennis weet hij marktontwikkelingen te vertalen naar gedragen veranderingen in praktijk. Magiel startte in 2013 het Nationaal Klantretentie Onderzoek, dat de aandacht voor klantbehoud peilt.

Expertise

  • Customer Experience
  • Business Process Redesign
  • Customer Retention
  • Faciliteren van (strategische) workshops
  • Change Management
  • Project en Programma Management
  • Mediasector

Opleidingen

  • Msc. Strategic Management, Universiteit van Tilburg

Publicaties

Meer weten? Mail Magiel Tak, bekijk zijn profiel op LinkedIN of volg Magiel op Twitter