Marileen Kan

“Content is king.”

Marileen Kan is marketing & communicatiemanager bij Magnus Red. Ze werkte acht jaar als consultant binnen de mediasector op het gebied van change management, communicatie en online marketing & advertising. Nu zet Marileen haar ervaring in om collega’s te helpen profileren als experts. Haar specialisaties zijn content marketing, free publicity en change management.

Expertise

  • Content marketing en free publicity
  • Online marketing en sociale media
  • Ghost writing, bloggen, eindredactie
  • B2B marketing
  • Arbeidsmarktcommunicatie en recruitment
  • Change management en workshops faciliteren
  • Sectoren: Media, Retail, Energie en natuurlijk Consultancy

Opleidingen

  • Economie, specialisatie in Strategisch Management & Organisatie
    University of Amsterdam
  • International Summer Semester, vakken in politicologie
    University of Oslo
  • Minor: Internationale Betrekkingen
    University of Amsterdam
  • Propaedeuse Bedrijfscommunicatie
    Radboud Universiteit

Publicaties

Onder eigen naam en als ghostwriter in onder meer Twinkle, Online Retailer, Marketing Tribune, Adformatie, HR Blog en Het Nieuwe Werken Blog.

Meer weten? Email Marileen