eCommerce

Magnus opnieuw voorzitter bij ShoppingTomorrow

Het nieuwe onderzoeks- en actieprogramma van ShoppingTomorrow is van start. Ook deze editie werkt Magnus actief mee aan de toekomst van shoppen. Andre Damsteegt en Axel Groothuis leiden samen de expertgroep Omnichannel Architectuur.

Tips voor een robuuste omnichannel architectuur

Anticipeer op de verwachtingen van de connected consumer Als retailer heb je er vast al mee kennisgemaakt; de connected consumer. De klant van vandaag die onderweg even snel met zijn mobiel op je webshop kijkt, relaxed zittend op de bank … Lees verder

Omnichannel Integration Layer (OIL)

“Als retailer ‘future proof’ met flexibele omnichannel integratie oplossing”

De RetailFabriek

Waar innovaties voor de (r)etailsector werkelijkheid worden

Als retailer future proof met flexibele omnichannel integratie oplossing

Loop door een willekeurige winkelstraat in een gemiddeld dorp en het kan u niet ontgaan. Het winkelgedrag van consumenten verandert snel van ‘bricks naar clicks’. Met lege winkelpanden en volop uitverkoop tot gevolg. De concurrentie voor traditionele retailers neemt op … Lees verder

Axel Groothuis presenteert e-commerce kansen voor uitgevers

André Damsteegt en collega Axel Groothuis van Eurogroup Consulting houden zich niet alleen met e-commerce projecten bezig bij onze klanten. Ze vervullen ook een belangrijke rol binnen het Shopping2020 onderzoeksprogramma. André is voorzitter van de expertgroep Omnichannel Architectuur, Axel van de … Lees verder

Interview met André Damsteegt en Axel Groothuis over de RetailFabriek

Na vijftien jaar samenwerken in retail en e-commerce starten Eurogroup Consulting en Magnus de RetailFabriek.

Master Data Management (MDM)

Talrijke studies wijzen het steeds weer uit: de kwaliteit van een SAP systeem wordt grotendeels bepaald door de kwaliteit van de master data. Waarom is het opzetten en onderhouden van kwalitatief goede master data in SAP dan toch vaak een … Lees verder

E-commerce solutions

“Uw online succes is ons succes.”