Omnichannel

Groei in de huidige consumentenmarkt vraagt om een gestroomlijnde omnichannel experience. Magnus Red is meer dan 15 jaar onafhankelijk partner bij het opstellen en realiseren van succesvolle omnichannel strategieën. Voor retailorganisaties, product brands en online pure players. Onze kracht? De wensen van de moderne consument vertalen naar sterke én haalbare omnichannel proposities. Vanuit een omnichannel customer journey richten wij processen en organisatie daarop in en ontwerpen wij een toekomstvaste omnichannel ICT-architectuur. Onze consultants kennen alle best practices die nodig zijn om concurrerend te blijven. Zo versnellen we de time-to-market voor onze cliënten. Meer over omnichannel op magnus.insights.nl.

Uw uitdagingen

  • Hoe ziet de omnichannel customer exprience eruit per klantsegment?
  • Hoe voegen we snel nieuwe kanalen toe aan onze mix?
  • Hoe tuig ik als product brand een retail-operatie op?
  • Hoe ga ik optimaal om met de verzamelde klantdata?
  • Welke onderdelen van mijn operatie kan ik beter uitbesteden en aan wie?
  • Hoe richt ik mijn voorraadbeheer over alle kanalen in?
  • Hoe richt ik mijn IT-landschap future-proof in?

Onze diensten

  • Ontwikkeling van omnichannel strategie met belangrijkste stakeholders
  • Veldonderzoek voor & ontwerp van Customer Journeys
  • Ontwerp distributie- & voorraadmodellen met diepgaande logistieke kennis
  • Inrichting van analyse & monetization van klantdata
  • Inrichting & optimalisatie van omnichannel operations & customer service
  • Ontwerp IT archictectuur op basis van diepgaande kennis van business & IT
  • Onafhankelijke partner- en softwareselectie
  • Projectmanagement door consultants die bruggen slaan binnen & tussen organisaties

Case stories

Meer weten? Neem contact op met Axel Groothuis.