• CONVERSATIONAL COMMERCE, HET GESPREK VAN MORGEN
    Magnus' onderzoek naar de manier waarop chat, voice en messaging klanttevredenheid en winstgevendheid van retailers kunnen vergroten.
    Download de onderzoeksresultaten
  • 10 jaar innovatief met SAP & Mendix
    Als zowel SAP- als Mendix-partner hebben wij bij Sanoma al met succes de voordelen van deze combinatie benut.
    Magazine Production Portal
  • DATAVEILIGHEID OP DE RADAR
    In mei 2018 implementeert de Europese Unie de zogeheten ‘General Data Protection Regulation’ (GDPR) verordening
    GDPR >
  • SAP Business Planning & Consolidation
    Wilt u meer grip op het budgettering-, forecasting- en consolidatieproces en sneller de juiste beslissingen kunnen nemen? Magnus heeft een indrukwekkend track record met SAP Business Planning & Consolidation.
    SAP BPC >
  • MENDIX & SAP
    Magnus combineert the best of both worlds
    Mendix & SAP>
  • Omnichannel Integration layer
    OIL, de flexibele software integratie laag waarmee retailers snel nieuwe e-commerce processen opzetten.
    Magnus & OIL >

    product- en prijsmanagement | PIM | order management | pick up in store proces | retouren management | voorraad management
  • SAP Management of Change
    Wilt u uw wijzigingenbeheer gecontroleerd en gestructureerd uitvoeren? Maak kennis met de Management of Change oplossingen van Magnus.
    SAP MoC >
ONZE LAATSTE TWEETS
ONS LAATSTE NIEUWS
  • Nieuwste SAP EAM producten getest bij SAP in Walldorf

    16/07/2018

    Eind juni zijn Johan Amsing en Jan-Adriaan van Enk naar SAP in Walldorf geweest voor de “SAP Partners testing”. Als early adopters van SAP EAM oplossingen werden ze uitgenodigd om de nieuwste producten in het EAM domein te verkennen en toetsen. » Meer

  • Eerste young professionals bij Tommy van start

    12/07/2018

    De eerste selectieronde voor het exclusieve Young Professional Programma van Magnus en Tommy Hilfiger is inmiddels afgerond. En met succes; uit alle sollicitanten zijn uiteindelijk twee hele slimme Masters geselecteerd. De komende tijd gaan Yvonne en Luc aan de slag met het uitgebreide trainingsprogramma en uitdagende Analytics projecten bij Tommy en Magnus. » Meer

  • Klantarena: Magnus Red zet klanten centraal, letterlijk

    10/07/2018

    “De klant staat bij ons centraal!” Elke zichzelf respecterende organisatie zegt dit als uitgangspunt te hebben in haar dienstverlening. Maar wat verwacht jouw klant eigenlijk echt en voldoe je aan deze verwachtingen? Dat kunnen klanten het beste zelf vertellen, in een klantarena. Magnus Red begeleidt klantarena’s, waarin jouw klant letterlijk centraal » Meer

  • » Alle nieuwsberichten