Axel Groothuis

“Brede en complexe vraagstukken samen terugbrengen naar essentie en haalbaarheid.”

Axel Groothuis is partner bij Magnus Red. Hij heeft meer dan 15 jaar ervaring in omnichannel retailing en e-commerce. Hij hielp toonaangevende retailorganisaties als Bijenkorf, Beter Bed, WE Fashion en Hunkemöller met het realiseren van hun e-commerce strategie. Axel is een betrokken adviseur en programmamanager die graag opereert op het snijvlak van marketing, supply chain en technologie. Hij spreekt en schrijft regelmatig over omnichannel retailing en aanverwante thema’s. Axel is tevens programmamanager binnen het Shopping Tomorrow-onderzoeksprogramma en gastdocent op Nyenrode.

Expertise

  • E-commerce
  • Omnichannel retailing
  • E-fulfillment
  • Supply chain
  • Customer experience
  • Omnichannel ICT-Architectuur
  • Project- en Programmamanagement
  • Procesoptimalisaties
  • ICT implementatie
  • Sectoren: retail, FMCG en banking

Opleidingen

  • MBA, Master of Business Administration, Rotterdam School of Management
  • MSc, Civil Engineering, Delft University of Technology

Publicaties

Meer weten? Mail Axel Groothuis of bekijk zijn profiel op LinkedIN