The Data Rush: Europees onderzoek naar digital marketing & data

De zomervakantie is voorbij; het werkende leven is nu echt weer begonnen. Wij geven je graag wat vers leesvoer om de tweede helft van 2018 geïnspireerd in te gaan. Onze consultants werkten aan een Europees onderzoek naar digital marketing & data. Hiervoor interviewden we, samen met ons internationale netwerk nextcontinent, 17 marketing managers van toonaangevende consumentenmerken. Wij vroegen hen het hemd van het lijf over hun verwachtingen en ervaringen rondom digital en data.

Marketing feiten & verhalen

Het leverde een eensluidend inzicht op: data is het nieuwe goud. We begeven ons in een heuse Data Rush. Ben je benieuwd naar de verhalen van AkzoNobel, Nestle, Johnson & Johnson, Auchan en vele anderen? Wil je weten in welke staat digital marketing & data  zich bevindt in Europa? Lees dan vooral verder en doe inspiratie op. Of wees juist tevreden over hoe ver je zelf al bent met jouw digitale transformatie.

The Data Rush thuis?

Wil je een ouderwets papieren exemplaar  van The Data Rush ontvangen? Dat kan! Stuur een mailtje met je adres naar Marileen Kan. Dan sturen wij dit Europees onderzoek naar digital marketing & data aan je op.

Verder sparren over dit onderwerp kan ook! Neem dan contact op met Axel Groothuis.