Kersverse SAP Value Added Reseller Magnus Blue helpt Trespa bij aanschaf SAP licenties

Om bedrijven optimaal te kunnen ondersteunen op hun route naar S/4 HANA heeft Magnus Blue voor 2018 een nóg duidelijkere focus op SAP gekozen. Binnen die focus past het erg goed om bedrijven ook te kunnen helpen met ‘inside information’ over licentie aanschaf en beheer. Daarom is Magnus Blue vanaf heden Value Added Reseller (VAR) van SAP.

Magnus was in 1990 de 1e partner van SAP in Nederland en is al jaren Service Partner en Recognized Expertise Partner. In die jaren is het altijd bij advies gebleven en nooit tot verkoop van SAP software in Nederland gekomen. Met het groeiende aantal SAP oplossingen en de mogelijke overstap van organisaties naar S/4 HANA is er echter een stijgende vraag van klanten naar duidelijkheid. Daarom heeft Magnus Blue ervoor gekozen om als SAP VAR nu ook het totaalpakket aan te bieden. Ook het onderbrengen van de support van SAP software behoort tot de mogelijkheden bij de ISO gecertificeerde Managed Services afdeling van Magnus.

“We merken dat onze klanten ons steeds vaker om hulp vragen bij het kiezen van de juiste componenten. Dit is een mooie aanvulling op ons advieswerk en we doen dit echt als service naar onze bestaande klanten. Ons allergrootste belang, is het belang van onze klant,” aldus Peter-Jan Simons, Managing Director bij Magnus.

Het eerste effect is al zichtbaar. “Magnus heeft ons snel en prettig ontzorgd bij het aanschaffen van additionele licenties. Voor ons werkt het uitstekend om bij onze vertrouwde implementatiepartner ook software aanschaf te kunnen doen.” zo vertelt Paul Janissen – CFO van Trespa International.

Ook Monic van Aarle, Director General Business & Partner Ecosystem, is ervan overtuigd dat Magnus een zeer welkome aanvulling is. “Het is erg goed nieuws dat Magnus nu ook als Value Added Reseller actief is binnen het SAP Ecosysteem. Magnus is een hele bekende naam en heeft een uitstekende en bewezen reputatie in de markt. We zijn dan ook verheugd dat we nu ook op dit vlak met ze kunnen samenwerken om zo bestaande, maar zeker ook nieuwe klanten van SAP nog beter te kunnen bedienen.”

“We vinden het super dat Trespa ons deze primeur heeft gegund en kijken ernaar uit om nog veel meer relaties te ondersteunen. Niet alleen bij implementatie- en maintenance vraagstukken, maar ook bij het aanschaffen en samenstellen van de juiste licenties,” sluit Peter-Jan Simons af.