• CONVERSATIONAL COMMERCE, HET GESPREK VAN MORGEN
    Magnus' onderzoek naar de manier waarop chat, voice en messaging klanttevredenheid en winstgevendheid van retailers kunnen vergroten.
    Download de onderzoeksresultaten
  • 10 jaar innovatief met SAP & Mendix
    Als zowel SAP- als Mendix-partner hebben wij bij Sanoma al met succes de voordelen van deze combinatie benut.
    Magazine Production Portal
  • DATAVEILIGHEID OP DE RADAR
    In mei 2018 implementeert de Europese Unie de zogeheten ‘General Data Protection Regulation’ (GDPR) verordening
    GDPR >
  • SAP Business Planning & Consolidation
    Wilt u meer grip op het budgettering-, forecasting- en consolidatieproces en sneller de juiste beslissingen kunnen nemen? Magnus heeft een indrukwekkend track record met SAP Business Planning & Consolidation.
    SAP BPC >
  • MENDIX & SAP
    Magnus combineert the best of both worlds
    Mendix & SAP>
  • Omnichannel Integration layer
    OIL, de flexibele software integratie laag waarmee retailers snel nieuwe e-commerce processen opzetten.
    Magnus & OIL >

    product- en prijsmanagement | PIM | order management | pick up in store proces | retouren management | voorraad management
  • SAP Management of Change
    Wilt u uw wijzigingenbeheer gecontroleerd en gestructureerd uitvoeren? Maak kennis met de Management of Change oplossingen van Magnus.
    SAP MoC >
ONZE LAATSTE TWEETS
ONS LAATSTE NIEUWS
  • Joost de Ruyter van Steveninck

    13/02/2018

    Tot onze grote schrik en verslagenheid hebben wij zaterdag vernomen dat onze geliefde collega Joost de Ruyter van Steveninck plotseling is overleden. » Meer

  • Resultaten Conversational Commerce onderzoek ShoppingTomorrow

    25/01/2018

    Magnus is vanaf de start betrokken bij ShoppingTomorrow en deed dit jaar onderzoek naar Conversational Commerce. Samen met experts uit het veld onderzochten we kansen en beperkingen van Conversational Commerce voor retailers. Ook namen we de proef op de som met een pilot, waarin we een prototype ontwikkelden » Meer

  • 24 Januari: Conversational Commerce op WWVD

    05/01/2018

    Het is inmmiddels een traditie: Tijdens de WebWinkelVakDagen presenteert partner Axel Groothuis de resultaten van het ShoppingTomorrow onderzoek. Dit keer leidde Magnus de expertgroep Conversational Commerce, een veelbelovend onderwerp » Meer

  • » Alle nieuwsberichten