• CONVERSATIONAL COMMERCE, HET GESPREK VAN MORGEN
    Magnus' onderzoek naar de manier waarop chat, voice en messaging klanttevredenheid en winstgevendheid van retailers kunnen vergroten.
    Download de onderzoeksresultaten
  • SNEL RESULTATEN BOEKEN IN HET DIGITALE TIJDPERK?
    Lees hoe Magnus Red bedrijven als Bol.com, Sanoma en Beter Bed helpt
    Digital Transformation
  • Agile toepassen in uw organisatie?
    Magnus Red organiseert verrassende en hands-on workshops.
    Kom Agile koken >
  • MAGNUS RED INSIGHTS
    Magnus Red Insights, de plek waar onze adviseurs hun inzichten delen. Duik in onze thema’s customer retention, cross channeling en e-fulfillment. Lees over best practices, trends en ontwikkelingen, marktonderzoeken en de professionele mening van onze consultants. Blijf op de hoogte van ronde tafels en workshops. Of struin door de archieven: wat schreven we in het vorige decennium al over social media, crowdsourcing, multichannel sales.
    Meet our minds
  • NEXTCONTINENT
    Magnus Red is 'citizen of nextcontinent' een internationale groep van 1.100 consultants in 28 landen
    Nextcontinent
  • BELANGRIJKE MIJLPAAL IN EUROPESE ELECTRICITEITSMARKT
    Flowbased
ONZE TWEETS
NIEUWS
  • The Data Rush: Europees onderzoek naar digital marketing & data

    20/07/2018

    Zomer is tegenwoordig de tijd van reflectie. We zorgen graag voor wat vers leesvoer! Onze consultants interviewden, samen met ons internationale netwerk nextcontinent, 17 Europese marketing managers van toonaangevende consumentenmerken. Wij vroegen hen het hemd van het lijf over » Meer

  • Klantarena: Magnus Red zet klanten centraal, letterlijk

    10/07/2018

    “De klant staat bij ons centraal!” Elke zichzelf respecterende organisatie zegt dit als uitgangspunt te hebben in haar dienstverlening. Maar wat verwacht jouw klant eigenlijk echt en voldoe je aan deze verwachtingen? Dat kunnen klanten het beste zelf vertellen, in een klantarena. Magnus Red begeleidt klantarena’s, waarin jouw klant letterlijk centraal » Meer

  • Magnus voorzitter Conversational Commerce @ShoppingTomorrow

    21/06/2018

    Magnus is weer actief betrokken bij Shopping Tomorrow, het jaarlijkse, grootschalige onderzoek dat de toekomst van (online) retail in kaart brengt. Honderden experts uit het veld komen samen in meer dan twintig verschillende expertgroepen om samen aanbevelingen te doen. Magnus vervult elk jaar een actieve rol als voorzitter van zo’n groep. Dit jaar is Magnus’ Axel Groothuis voor de tweede keer voorzitter van de werkgroep Conversational Commerce. Een veel belovende ontwikkeling binnen (online) winkelen.
    » Meer

  • » Meer nieuws