• Komt de vierde industriële revolutie eraan?
    Magnus Red’s consultants schrijven in relatiemagazine Boeiend over Industry 4.0.
    Lees de Boeiend
  • SNEL RESULTATEN BOEKEN IN HET DIGITALE TIJDPERK?
    Lees hoe Magnus Red bedrijven als Bol.com, Sanoma en Beter Bed helpt
    Digital Transformation
  • Agile toepassen in uw organisatie?
    Magnus Red organiseert verrassende en hands-on workshops.
    Kom Agile koken >
  • MAGNUS RED INSIGHTS
    Magnus Red Insights, de plek waar onze adviseurs hun inzichten delen. Duik in onze thema’s customer retention, cross channeling en e-fulfillment. Lees over best practices, trends en ontwikkelingen, marktonderzoeken en de professionele mening van onze consultants. Blijf op de hoogte van ronde tafels en workshops. Of struin door de archieven: wat schreven we in het vorige decennium al over social media, crowdsourcing, multichannel sales.
    Meet our minds
  • NEXTCONTINENT
    Magnus Red is 'citizen of nextcontinent' een internationale groep van 1.100 consultants in 28 landen
    Nextcontinent
  • BELANGRIJKE MIJLPAAL IN EUROPESE ELECTRICITEITSMARKT
    Flowbased
ONZE TWEETS
NIEUWS
  • Studie: de staat van digitale disruptie in Europa

    11/12/2017

    Magnus Red heeft, samen met andere leden van nextcontinent, een Europese studie uitgevoerd naar de disruptie van business modellen in het digitale tijdperk.

    Deze studie geeft een uniek inkijkje in de belevingswereld van 16 grote Europese bedrijven » Meer

  • Conversational Commerce demo op tijdens Shopping Today

    25/09/2017

    De combinatie van voice en kunstmatige intelligentie is een ontwikkeling binnen e-commerce die het aankoopproces radicaal kan gaan veranderen. Deze ontwikkeling,  Conversational Commerce genoemd, heeft grote invloed op de manier waarop consumenten winkelen. » Meer

  • Presentatie conversational commerce op Shopping Today

    11/08/2017

    De combinatie van voice en kunstmatige intelligentie is een recente ontwikkeling binnen e-commerce die een significant effect gaat hebben op het aankoopproces. De opmars van voice en chat beïnvloedt de manier waarop consumenten winkelen. Wat zijn de bijbehorende kansen en beperkingen? Axel Groothuis geeft hier alvast een kijkje in zijn presentatie » Meer

  • » Meer nieuws