CoolCat

Het begon met de passie van één man: Roland Kahn. In ruim 35 jaar tijd groeide CoolCat van één winkel in Amsterdam naar 130 winkels in Nederland, België, Frankrijk en Luxemburg. Iedere maand heeft CoolCat een nieuwe en betaalbare collectie in de winkel gericht op jongeren van twaalf tot achttien jaar en kids van zes tot twaalf jaar.

OIL-by-Magnus-Green-Coolcat-caseCoolCat bovenop de trends met omnichannel oplossing

CoolCat maakt de nieuwste fashion bereikbaar voor jongeren (en kids). Om de collectie tijdig en correct in alle kanalen beschikbaar te hebben en de klanten, zowel online, in de winkels als in de partnerkanalen, optimaal te kunnen bedienen, heeft CoolCat ingezet op Omnichannel Retail.

Magnus’ Omnichannel Integration Layer (OIL) biedt hiervoor de basis. OIL Product Informatie Management (PIM) en Order Management (OMS) coördineren alle omnichannel processen en informatiestromen in het CoolCat IT landschap. OIL maakt het met zijn rijke functies en flexibiliteit mogelijk snel in te spelen op retail ontwikkelingen. En dat houdt CoolCat ook in de toekomst ‘right on it’.

“In onze omnichannel architectuur passen we zoveel mogelijk centrale services voor alle kanalen toe. Dit maakt ons flexibel naar de toekomst. De rol van sommige applicaties verandert hiermee significant.” Marco Polman, Manager ICT, CoolCat

Links