Hunkemöller

Hunkemöller is een van de grootste lingeriespeciaalzaken in Europa en marktleider in de Benelux-landen en Duitsland. De internationale lingerieketen Hunkemöller werd in 1886 opgericht en groeide uit tot een retailorganisatie met meer dan 400 winkels.

Realiseert ‘for Anybody’ Internetstrategie

“De logistieke expertise van Magnus heeft ons geholpen de samenhang tussen de internetfunctionaliteit en de bestaande processen te bewaken. Dit zal ongetwijfeld bijdragen aan de wisselwerking tussen de fysieke winkels en de virtuele shop. Ook kunnen we zo het serviceniveau, dat naast het imago een belangrijk onderdeel van onze merkbeleving is, handhaven bij de internet-activiteiten.” Ben Suidman, Managing Director, Hunkemöller

Hunkemöller heeft als onderdeel van de op versterking van de merkbeleving gerichte ‘for Anybody’ strategie het ontwikkelen en lanceren van een website. De verkoopfunctie van de Hunkemöller-site is nadrukkelijk gericht op het creëren van wisselwerking met de bestaande verkoopkanalen. Het internet-businessplan van Hunkemöller kwam tot stand in samenwerking met een aantal partners, waaronder Magnus.

Download onze projectreferentiesheet voor meer details.