Advanced analytics

Hoe neem jij als organisatie een strategische voorsprong door gebruik te maken van Advanced Analytics? Met Advanced Analytics in het verlengde van traditionele Business Intelligence nemen wij een kijkje in de toekomst van jouw organisatie. Op deze pagina lees je hoe Magnus met jou meedenkt over robuuste en toekomstbestendige mogelijkheden van Advanced Analytics en hoe wij dit shoulder-to-shoulder met stakeholders implementeren.

Dit biedt jou de kans om zowel het gebruik als kennisniveau van Advanced Analytics naar een hoger niveau te tillen.

Advanced Analytics in mijn organisatie

Onze experts helpen graag bij het beantwoorden van vooruitstrevende vragen gericht op het halen van extra waarde uit data. Magnus biedt begeleiding in zowel de oriëntatie, implementatie als ontwikkeling van de juiste competenties binnen jouw organisatie op het gebied van Advanced Analytics:

Wat zijn de mogelijkheden binnen mijn organisatie?

Welke business cases creëren de grootste meerwaarde?

Hoe bereid ik mijn organisatie voor op nieuwe technologische ontwikkelingen?

Innovation Hub

Magnus organiseert innovatiesessies bij klanten. Met een mensgerichte aanpak vertalen wij jouw visie naar innovatieve oplossingen. Onze ervaring in verschillende sectoren stelt ons in staat specifieke use-cases te definiëren die waarde kunnen creëren voor jouw organisatie. Hieronder lees je meer over een selectie van onze bewezen use-cases.

Roadmap

Om Advanced Analytics op een goede wijze in jouw organisatie te verankeren, beginnen we bij de basis: Samen met jou bepalen waar de mogelijkheden liggen. Dit doen we door het in kaart brengen van data intensieve processen, onderliggende systeemarchitecturen en betrokken mensen. Vervolgens rapporteren we waar kansen of knelpunten liggen. Tot slot leveren we een roadmap en implementatieplan om de strategie ten uitvoer te kunnen brengen.

Competence Center

Slimme algoritmes kunnen helpen bedrijfsprocessen te verbeteren. Het vergt echter ook een cultuur die het gebruik van algoritmes ondersteunt en ervoor zorgt dat de ontworpen modellen en algoritmes bijdragen aan de strategische doelen en besluitvorming. Daarnaast is het noodzakelijk dat kennis op het gebied van Advanced Analytics ook binnen jouw organisatie wordt opgedaan, dat algoritmes begrijpelijk blijven en dat ze ook onderhouden kunnen worden. Om dat te verwezenlijken, helpen wij met het inrichten van een Advanced Analytics Competence Center. Door het opzetten van cross-functionele teams, met duidelijke rollen en verantwoordelijkheden, geïntegreerd in alle aspecten van de organisatie.

Onze bewezen shoulder-to-shoulder aanpak zorgt voor waardevol resultaat

Magnus’ Advanced Analytics aanpak

Onze bewezen aanpak

Hoe dragen slimme algoritmes bij aan het automatiseren van mijn facturatieproces?

Hoe optimaliseer ik de uitlevering van goederen in een logistiek proces?

Wat is de beste prijsstrategie om mijn winst in de komende periode te realiseren?

Ons Advanced Analytics team beschikt over de kennis en ervaring om modellen te ontwikkelen die antwoord kunnen geven op soortgelijke vragen. Het ontwikkelen van bruikbare modellen vereist een integrale samenwerking tussen onze data scientists en jouw experts op het gebied van bedrijfsprocessen. Onze unieke combinatie van data scientists, proces specialisten en software engineers, stelt ons in staat om effectieve en begrijpelijke oplossingen voor complexe vraagstukken te ontwerpen. Wat kun jij van Magnus verwachten?

  • Een schouder aan schouder aanpak
  • Kennisdeling en training
  • Een Agile en Magian werkwijze
  • Behapbare en schaalbare applicaties

5 Stappen om Advanced Analytics te integreren in de kern van mijn organisatie

Download hier onze eigen ontwikkelde aanpak om jouw Advanced Analytics vraagstukken op te lossen.

Werkende oplossingen

Wat ons echt uniek maakt, is de compleetheid van onze dienstverlening. We beperken ons niet alleen tot het opleveren van analyses, maar vertalen deze ook naar concrete modellen en bruikbare applicaties. Zo maken we direct een positieve impact op bestaande processen. Waar veel bedrijven enkel de potentie van Advanced Analytics binnen jouw organisatie laten zien, verankeren wij de opgedane inzichten direct diep in jouw eigen operatie.

PVH

Voor PVH | Tommy Hilfiger | Calvin Klein, ontwikkelden we een slim model, waarmee het modebedrijf haar collecties beter kan categoriseren en presenteren richting consumenten.

Bacardi

Voor Bacardi optimaliseerden we haar financiële forecast en vergrootten we de winst door optimale prijsstrategieën te bepalen.

Veelgebruikte tools

Verder sparren over Advanced Analytics? Neem dan contact op met Alain Streppel

14 + 14 =