Customer Experience

Een geweldige customer experience geeft je een concurrentievoordeel. Maar hoe regisseer je een memorabele klantreis waardoor klanten terug blijven komen? In hoeverre kun je deze reis het beste personaliseren? Magnus heeft meer dan 20 jaar ervaring met het optimaliseren van de customer experience.

Onze aanpak

Onze consultants betrekken zowel klanten als medewerkers in het verbeterproces. Via klantarena’s, customer journey games en design thinking wordt elke medewerker gestimuleerd om proactief verbeteringen aan te dragen. Uiteraard zetten we technologie in: om gestructureerd customer journeys te monitoren, te personaliseren en continu te kunnen verbeteren.

 

Jouw vraagstukken

  • Hoe ervaren onze klanten onze dienstverlening nu echt?
  • Hoe optimaliseer ik de customer journey voor onze segmenten?
  • In welk mate is het personaliseren van communicatie zinvol?
  • Hoe verleng ik de life cycle van onze klanten?
  • Hoe zet ik een goed (digitaal) loyaliteitsprogramma op?
  • Hoe verhoog ik het rendement op onze klanten?
  • Hoe verbeter ik de dienstverlening van en met onze tussenpersonen?
  • Wat is Design Thinking en pas ik dat zinvol toe in development-projecten?
  • Wie kan mij helpen om onze customer journeys ook te implementeren?

Opdrachtgevers Customer Experience

Verder sparren over Customer Experience kan ook! neem dan contact op met Magiel Tak

12 + 7 =

Klantarena’s

Wat verwacht jullie klant nou echt en voldoe je aan deze verwachtingen? Dat kunnen zij het beste zelf vertellen, in een klantarena. Onze consultants begeleiden zulke klantarena’s, onder meer bij De Mandemakers Groep, SOS International en CED. Hoe dat precies gaat? Neem contact op met Magiel Tak voor meer informatie.