Jan de Geus

“Make it simple, but significant”

Sinds 2010 ben ik werkzaam bij Magnus als Senior Manager met primaire focus op “account management”. Het klantenbestand van Magnus bestaat uit tal van toporganisaties waar zeer interessante vraagstukken vragen om concrete en vaak simpele oplossingen.

Een vraagstuk complex maken is best simpel. Een vraagstuk simpel maken is best complex. Praten over problemen zonder tot oplossingen te komen lijkt een kenmerk te zijn van de tijd waarin we leven. ‘Het is allemaal zo complex’, is de conclusie van menige discussie.

Uiteraard is het hebben van zo’n mening over de aanpak en inzet van juiste producten belangrijk in het commerciële proces, maar wie de discussie wint, verliest de klant. Wie de discussie verliest, verliest eveneens de klant. Vooral luisteren is het devies. Als jij geduldig naar de klant luistert, voelt hij zich verplicht ook jouw woorden serieus te nemen. Op die manier kom je gezamenlijk tot de beste oplossing.

Werken bij Magnus betekent voor mij bovenal werken in een professionele omgeving, met enthousiaste en kundige collega’s voor een gevarieerde mix aan klanten. Het is die afwisseling, het echt met de klant meedenken en steeds de juiste vertaling maken naar innovatieve, doeltreffende oplossingen waar ik elke dag voldoening uit haal. Het adviseren, het teamwork, het opbouwen van een gewaardeerde relatie met de klant en onze belofte waar maken, dat is waar ik het voor doe.

Meer weten? Mail Jan.

Meer professionals