Kimm van Splunter-Mazer

“Don’t wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.” (Zoey Sayward)

Een goed gevoel creëren bij ‘het merk’ Magnus voor onze relaties, potentiële werknemers en mijn collega’s, dat is waar ik me dagelijks sterk voor maak. Ik ben in 2007 begonnen bij Magnus (Technology Consultants), eerst in sales en recruitment, met een klein team van 20 collega’s. Daarna doorgegroeid naar waar mijn hart en achtergrond ligt; marketing en communicatie. Als marketing en communicatie manager werk ik met veel verschillende collega’s aan een grote diversiteit aan projecten. Dat maakt mijn werk super afwisselend. De ene keer ben ik druk met de website, persberichten, artikelen en social media, dan met arbeidsmarktcommunicatie, een marketingplan voor onze belangrijkste proposities of het nadenken over filmpjes. En ik vind het geweldig om mooie events te organiseren. Jaarlijks een Nieuwjaarsdiner en ons innovatie event de MagTalks voor onze relaties. Voor collega’s gave officemeetings, het Young Professional Bootcamp, bbq’s en het kerstdiner. Deelname aan Mendix World en het VNSG congres. En alles wat we tussendoor verzinnen…

magnus-bi-miniHet mooie bij Magnus vind ik dat je enorm veel vrijheid krijgt om te doen waar je goed in bent en nieuwe initiatieven te ontplooien. De lijnen zijn kort en als we enthousiast over iets zijn, gaan we er ook voor. Dan is het zo geregeld. Neem ons laatste idee, een marketingcampagne voor het maken van klantreferenties. We zochten naar een manier om dynamische filmpjes te maken, met een vast item voor de herkenbaarheid. Al brainstormend kwamen we op “de Mini referentie”. Met een hoog ‘Go-anywhere’ karakter, een sympathieke uitstraling, en een letterlijke ‘shoulder-to-shoulder’ beleving met onze relaties, de ultieme ‘sharing the joy’ factor. De partners waren direct enthousiast en binnen twee weken stond onze eigen Magnus Mini op de parkeerplaats en konden we aan de slag.

Daadkrachtig, lekker ondernemend, innovatief, enthousiast, down to earth en een goed sfeertje, dat is Magnus in een paar woorden. Groot genoeg om gave dingen te doen, en nu met 130 man, nog steeds klein genoeg om persoonlijk te blijven.

Meer weten? Mail Kimm.

 

 

Meer professionals