Magnus opnieuw voorzitter bij ShoppingTomorrow

Het nieuwe onderzoeks- en actieprogramma van ShoppingTomorrow is van start. Ook deze editie werkt Magnus actief mee aan de toekomst van shoppen. Andre Damsteegt en Axel Groothuis leiden samen de expertgroep Omnichannel Architectuur. Hierin buigen CIOs, ICT-managers en E-commerce managers van onder meer Intergamma, Blokker, Rituals, Esprit, Staples en WE Fashion zich over de vraag hoe zij de snelle technologische ontwikkelingen het beste kunnen bijbenen.

Op 20 mei vond de kick-off van de expertgroep plaats op de Nyenrode Business Universiteit in Breukelen. In elke sessie gaan de experts aan de slag met een actueel thema. Iedere expertgroep adopteert daarvoor één specifiek probleem en werkt deze uit in een zogenaamd Blue Paper. Met als uiteindelijk doel het gezamenlijk oplossen van concrete, gedeelde vraagstukken in de retail.

Meer informatie over het programma of aanmelden als expert kan via ShoppingTomorrow. Of neem contact op met Andre Damsteegt of Axel Groothuis via 088 696 6000.