Magnus over Omnichannel Architectuur op WWVD

Magnus doet voor het derde jaar op rij mee aan onderzoeksprogramma ShoppingTomorrow. Dit jaar zoomen we in op Omnichannel Architectuur. Samen met experts uit de Retail schreven we een Bluepaper met overzicht, inzicht en aanbevelingen bij de belangrijkste ontwerp vraagstukken geeft, dat André Damsteegt tijdens de WebWinkelVakdagen presenteerde aan het publiek.

De technologische ontwikkelingen in de Retail gaan razendsnel en vormende de drijvende kracht achter het snel veranderende consumentengedrag. Bedrijven staan voor de uitdaging om deze technologieën slim en flexibel in te zetten voor hun organisatie. Maar hoe ziet een een Omnichannel ICT architectuur eruit? Welke ontwerpprincipes liggen daaraan ten grondslag? En hoe integreer je de verschillende systemen en partners in dit landschap? Dat kwam aan bod tijdens de presentatie.

Magnus is vanaf de start betrokken bij het onderzoeksprogramma ShoppingTomorrow. Wij vinden het belangrijk – en erg leuk – om onze jarenlange kennis en ervaring in de Retail te delen. Zo hebben we al verschillende thema’s onderzocht, zoals Inkoop & Supply Chain, Online Handelsplatformen en Omnichannel Architectuur.