Programmatic Advertising Survey gestart

Programmatic Advertising is een snelgroeiende advertentievorm die door de mediasector met interesse wordt gevolgd. Het raakt online adverteren in de kern: een volledig geautomatiseerd verkoopproces met onvoorspelbare uitkomsten en een hoop kinderziektes, maar ook ultiem snel en transparant. Zal programmatic de nieuwe standaard worden? Hoe ver is de uitgeefwereld gevorderd met deze advertentievorm?

Inzicht in Programmatic Advertising

Om hier meer inzicht in te verkrijgen, start Magnus Red in samenwerking met Mediafacts de Programmatic Advertising Survey 2016. De resultaten van deze survey worden op 15 november gepresenteerd tijdens de Mediafacts Nationale Uitgeefdag 2016 en daarna als rapport verspreid onder geïnteresseerde deelnemers.

Bent u ook nieuwsgierig naar de stand van zaken en de toekomst van Programmatic Advertising? Doe dan nu mee met deze survey, die hooguit vijf minuten van uw tijd vergt. Anonieme verwerking van uw antwoorden in het onderzoek is geen probleem.

Ja ik doe mee!