Omnichannel Commerce

Met slimme technologie consumenten altijd en overal naadloos bedienen, dat is omnichannel commerce. Een hele opgave, want klanten leggen de lat steeds hoger en er komen steeds nieuwe kanalen bij. Hoe ga je om met voice en chatbots? Hoe optimaliseer je voorraad over meerdere locaties heen? Magnus helpt met omnichannel strategieën opstellen én realiseren. Wij zijn al meer dan 20 jaar onafhankelijk partner voor retailorganisaties, product brands en online pure players.

Onze aanpak

Hoe we dat doen? Het begint allemaal met het ontwerpen van omnichannel customer journeys aan de hand van marktontwikkelingen, bedrijfsstrategie en klantdata. Altijd samen met de betrokken medewerkers en als het even kan ook met klanten zelf. Het resultaat: innovatieve én haalbare journeys. Die vertalen we naar veranderingen in processen, organisatie en naar een toekomstbestendige omnichannel ICT-architectuur. Onze consultants versnellen de time-to-market van deze innovaties door hun grote marktkennis en hun vermogen om plannen te realiseren. Zo geven we onze opdrachtgevers een voorsprong.

 

Jouw vraagstukken

  • Hoe richt ik een omnichannel customer experience in voor onze doelgroepen?
  • Hoe voeg ik snel kanalen toe aan onze mix?
  • Hoe optimaliseer ik de inzet van onze voorraden?
  • Hoe richt ik als product brand een retail-operatie in?
  • Hoe verleen ik de beste klantenservice?
  • Hoe haal ik het maximale uit verzamelde klantdata?
  • Welke onderdelen van mijn operatie kan ik beter uitbesteden en aan wie?
  • Hoe richt ik mijn IT-landschap future-proof in?
  • Hoe kunnen we Artificial Intelligence toepassen in de customer journey?

Omnichannel Commerce Opdrachtgevers

Verder sparren over Omnichannel Commerce kan ook! neem dan contact op met Axel Groothuis

14 + 12 =

OIL: de Omnichannel Integration Layer van Magnus Black

Wist je dat de consultants van Magnus Black een omnichannel integratielaag (OIL) hebben ontwikkeld die naadloze omnichannel retailing mogelijk maakt? Magnus OIL wordt nu ingezet door HEMA, America Today, Omoda en vele andere mooie retailmerken. Op OIL lees je er alles over.