Omnichannel Commerce

Onze aanpak
Hoe we dat doen? Het begint allemaal met het ontwerpen van omnichannel customer journeys aan de hand van marktontwikkelingen, bedrijfsstrategie en klantdata. Altijd samen met de betrokken medewerkers en als het even kan ook met klanten zelf. Het resultaat: innovatieve én haalbare journeys. Die vertalen we naar veranderingen in processen, organisatie en naar een toekomstbestendige omnichannel ICT-architectuur. Onze consultants versnellen de time-to-market van deze innovaties door hun grote marktkennis en hun vermogen om plannen te realiseren. Zo geven we onze opdrachtgevers een voorsprong.
Jouw vraagstukken
- Hoe richt ik een omnichannel customer experience in voor onze doelgroepen?
- Hoe voeg ik snel kanalen toe aan onze mix?
- Hoe optimaliseer ik de inzet van onze voorraden?
- Hoe richt ik als product brand een retail-operatie in?
- Hoe verleen ik de beste klantenservice?
- Hoe haal ik het maximale uit verzamelde klantdata?
- Welke onderdelen van mijn operatie kan ik beter uitbesteden en aan wie?
- Hoe richt ik mijn IT-landschap future-proof in?
- Hoe kunnen we Artificial Intelligence toepassen in de customer journey?
Omnichannel Commerce Opdrachtgevers










Verder sparren over Omnichannel Commerce kan ook! neem dan contact op met Axel Groothuis

Hoe bereid ik mijn retailorganisatie voor op 2030?
Een workshop speciaal voor retailers en brands op basis van centrale vragen uit het boek SHOPPING 2030: DAADKRACHT GEVRAAGD IN EEN DECENNIUM VOL VERANDERING. Lees meer…