Wil jij weten hoe je met jouw organisatie succesvol kunt innoveren? Neem dan deel aan de panelsessie van onze expertgroep Innovation for Brands tijdens de Bluepaper Bootcamp van ShoppingTomorrow op woensdag 2 december 10:00.

Tijdens de sessie zullen Jurryt van Arend (Head of Global eCom, Joolz), Dirk-Jan Kloppenborg (Senior Area Manager, Somfy) en onze eigen Nik van Brink (Senior Consultant, Magnus) de volgende vragen behandelen:

  • Hoe bepaal je als bedrijf in welke innovaties je het beste kunt investeren?
  • Hoe kun je snel starten met het realiseren van innovaties?
  • Veelvoorkomende obstakels bij het realiseren van innovaties, en hoe deze te vermijden

Kortom, veel praktische inzichten voor organisaties die snel werk willen maken van innovatie. Je kunt je nu gratis aanmelden via de website van Shopping Tomorrow. Tot dan!

Meer weten over Innovation for brands of ShoppingTomorrow? Neem dan contact op met Axel Groothuis

8 + 10 =