• CONVERSATIONAL COMMERCE, HET GESPREK VAN MORGEN
    Magnus' onderzoek naar de manier waarop chat, voice en messaging klanttevredenheid en winstgevendheid van retailers kunnen vergroten.
    Download de onderzoeksresultaten
  • DIGITAL MARKETING SURVEY
    By 17 top Chief Marketing Officers and other leaders in the Consumer Products & Retail industry across Europe
    Read the Survey
  • SNEL RESULTATEN BOEKEN IN HET DIGITALE TIJDPERK?
    Lees hoe Magnus Red bedrijven als Bol.com, Sanoma en Beter Bed helpt
    Digital Transformation
  • Agile toepassen in uw organisatie?
    Magnus Red organiseert verrassende en hands-on workshops.
    Kom Agile koken >
  • NEXTCONTINENT
    Magnus Red is 'citizen of nextcontinent' een internationale groep van 1.100 consultants in 28 landen
    Nextcontinent
  • BELANGRIJKE MIJLPAAL IN EUROPESE ELECTRICITEITSMARKT
    Flowbased
ONZE TWEETS
NIEUWS
  • Samenvatting van interviews uit The Data Rush

    20/09/2018

    Wij interviewden 17 marketing leiders uit de Europese consumer products & retail sector voor een Europees onderzoek naar Digital Marketing & Data. Als we de resultaten moeten samenvatten, dan is het wel het belang van data voor het voortbestaan van hun bedrijven. We zijn echt een nieuw tijdperk ingegaan: The Data Rush. Hierbij een samenvatting van de interviews. » Meer

  • Verslag van het Magnus Young Professional Bootcamp

    19/09/2018

    Madelon Driessen en Maurice Chin Ten Fung doen verslag van het Magnus Young Professional Bootcamp: een driedaags trainingskamp voor alle nieuwe consultants van dit jaar. » Meer

  • The Data Rush: Europees onderzoek naar digital marketing & data

    11/09/2018

    De zomervakantie is voorbij; het werkende leven is nu echt weer begonnen. Wij geven je graag wat vers leesvoer om de tweede helft van 2018 geïnspireerd in te gaan. Onze consultants werkten aan een Europees onderzoek naar digital marketing & data. Hiervoor interviewden we, samen met ons internationale netwerk nextcontinent, 17 marketing managers van toonaangevende consumentenmerken. Wij vroegen hen het hemd van het lijf over » Meer

  • » Meer nieuws