SAP Partner Center of Expertise (PCoE)

Hoe haal je het meeste uit je SAP beheer contract? Daar helpen we je graag bij. Magnus levert PCoE support voor standard en enterprise support contracten.

Dit betekent dat wij het 1e en 2de lijns support van SAP overnemen. Door de persoonlijke aanpak van de Magnus experts kennen we jouw organisatie, processen en systemen door en door, waardoor de incidenten sneller en beter kunnen worden opgelost.

SAP stelt hoge eisen aan haar PCoE partners. Zo vindt er iedere twee jaar een strenge audit plaats door SAP auditoren om de kwaliteit te waarborgen. Deze audit omvat controles op processen, infrastructuur en certificeringen van medewerkers. Hierdoor ben je verzekerd van de hoogste kwaliteit.

 

Onze aanpak

Een goede samenwerking begint bij een goede onboarding. Dankzij de gestructureerde en gestandaardiseerde processen is Magnus in staat om snel de dienstverlening en support in te regelen.

Aan de hand van onze checklists wordt de systeemdocumentatie gevuld en organiseren we kennissessies om je organisatie bekend te maken met de processen. Indien nodig wordt de infrastructuur aangepast om wekelijkse Early Watch Alerts te kunnen genereren én opvolgen.

Daarnaast adviseert Magnus zijn klanten proactief aan de hand van Technical Quality Checks’s (TQC). Deze services zijn beschikbaar vanuit SAP en kunnen gebruikt worden om de beheersbaarheid, performance en betrouwbaarheid van je systeem nog verder te verhogen.

 

Jouw vraagstukken

  • Ik ben op zoek naar meer betrokkenheid van een support partner
  • Hoe weet ik dat ik het maximale uit mijn support contract haal? 
  • Hoe krijg ik persoonlijk contact met mijn support organisatie in mijn eigen taal? 

Managed Services Opdrachtgevers

Verder sparren over SAP partner center of excellence kan ook! Neem dan contact op met Christian

11 + 15 =

Support op hoog niveau?

Benieuwd hoe je nog meer grip kunt krijgen op het support van jouw omgeving? Neem contact op, dan zorgen we ervoor dat we samen nog meer uit je support contract halen en alle support processen nog soepeler lopen.