Trudy Denkers
Wat is je rol binnen Magnus?
Ik werk als supportdesk medewerkster bij het Managed Services team.
Wat voor projecten doe je zoal?
Ik verzorg de eerstelijns ondersteuning en ben het aanspreekpunt voor klanten en externe partijen voor hosting en beheer, zowel technisch als functioneel. Ik leg gebruikersproblemen vast in de helpdesktool, stel vragen om het issue helder te krijgen, koppel hier de juiste consultant aan en houd de voortgang van de probleemafhandeling in de gaten. Daarbij komt mijn uitgebreide kennis van ITIL processen en incident en change management dan ook uitstekend van pas.

Wat is je achtergrond?
Ik heb 22 jaar bij Campina /Commit gewerkt op de afdeling customer service SAP. Daarna heb ik 3 jaar bij Pinkroccade gezeten als medewerkster Shared Management Services. Na een aantal jaar bij TDS en daarna Centric Hosting service als SAP Managed Services & Support medewerkster, werk ik sinds 2008 met veel plezier bij Magnus op de Managed Services afdeling.
Wat zijn je sterke punten?
Ik ben goed in klantcommunicatie en ben hulpvaardig – geduldig – communiceer helder, spreek klare taal, verval niet in vaktermen.
Wat moeten we nog meer over je weten?
In mijn vrije tijd ben ik oppas oma van 3 lieve kleinkinderen, hou van wandelen en genieten van onze vakanties in Spanje L’Estartit, waar we al vanaf 1994 elke zomer doorbrengen in onze caravan op camping La-Sirena.